XXV. VKF és legyen nekünk gyereknap

Nem tudom, lehet-e ilyet csinálni, de miután csak későn vettem észre a VKF-kiírást, kicsit korán posztoltam egy krumplis receptet, amivel viszont szívesen részt vennék a versenyen. Megjegyzem, most sem a kiírást találtam meg, pedig mindennap látogatom a gasztrogyűjtőt, hanem Napmátka blogját olvasva tűnt fel néhány napja, hogy lesz a dolog.

Tehát akkor ez lenne az én pályaművem:

A poszt ezen a linken található: Fokhagymás-tejfölös újkrumpli nokedlivel
Nagyon bírom, hogy lehet az ember akárhány éves, de attól még a szüleinek mindig gyerek marad. Ez persze bizonyos esetekben igen frusztráló tud lenni, nem úgy gyereknap alkalmából. Főleg, ha gasztroajándékokkal lepik meg az ember lányát. A Culinarisból.

Zellermag, évekre elég lesz. Zöld bors, amihez kell majd egy külön borsörlő. Vaníliaesszencia, mert nem volt paszta, illetve csak olyan, ami tényleg botrányosan drága. Mindenesetre most elhatároztam, hogy itthon fogok gyártani esszenciát, ennyi pénzből tízszeres mennyiséget tudok kihozni.
És két igen finom csokoládé. Az egyik jázmin teás és ibolyakivonatos, a másik pedig kávés-kardamomos. Mindkettő tejcsokoládé. Természetesen már megkóstoltuk mindegyiket, próbáltam ízlésesen visszacsomagolni, hogy valahogy mutassanak a képen. A kávés-kardamomos finom vörösborral annak ellenére, hogy nem keserűcsokoládéból készült, a másik meg csak úgy magában isteni.
Most, hogy már lassan 1 éve megvan a fényképezőgépem, kezdek rájönni, hogy kell használni, még a végén egész jó képeket fogok majd csinálni. Persze nem ártana megjegyezni, melyik képet milyen zoommal készítettem, hogy később már ne csak kísérletezzek, hanem tudatosan használjam, de mindennek eljön az ideje.
Posted in Uncategorised

3 thoughts on “XXV. VKF és legyen nekünk gyereknap

  1. szepyke

    Tényleg jó gyereknek lenni, még akkor is, amikor a szomszéd gyerekek már csókolommal köszönnek az embernek. Én a 90 éves nagymamámtól a mai napig kapok ajándékot télapóra, húsvétra és gyereknapra. Szuper ajándékokat kaptál, nagyon el vagy kényeztetve! :)))))Más: hogy áll a kommentelés, nem kellene megszellőztetni megint? Nehogy lemaradj a díjról!

  2. Makka

    Szepyke, így van, ha egyke az ember.:)))Napmátka, útba nekünk sem esnek, külön elmentünk oda. A Balassi Bálint utcai viszonylag közel van a helyhez, ahol anyu dolgozik néha és tegnap bementem érte kocsival. Nekem inkább az a szerencsém, hogy már nem a Móricznál lakom, onnan minden nagyon jól megközelíthető volt…:))

Leave a Reply

