Nyári ebéd

Ahogy arról már beszámoltam, kaptam Napmátkától egy üveg balzsamecetkrémet. Tegnap óta azt csűröm-csavarom, hogyan is használhatnám. Igen ám, de valami egyszerűt akartam, mert kóstolni szerettem volna.

Először azon gondolkodtam, hogy azt a két erdélyi sajtot kéne megbolondítani vele, hozzá egy kis gyümölcs… A sajtokkal viszont más terveim keletkeztek nagy hirtelen.
Aztán csak sikerült kitalálni egy méltó felhasználási módot.
NYÁRI GYÜMÖLCSÖS EGYTÁL (1 személyre)
  • 1 db nektarin
  • 15 szem szeder
  • ½ marék kékáfonya
  • 2 ek savanyú tejszín*
  • 3 csepp vaníliaesszencia
  • 1 csipet fahéj
  • ½ tk méz
  • 1 ek balzsamecetkrém

A nektarint negyedekbe vágtam és kiszedtem a magját, majd a negyedeket 3-3 szeletre, a szeleteket egy mélytányérba raktam. Elrendeztem körülötte a szedret.
A tejszínt összekevertem a mézzel, a fahéjjal és a vaníliaesszenciával, majd a nektarinszeletekre csorgattam. Erre rászórtam az áfonyát, majd a balzsamecetkrém következett.
Azután meg a tiszta élvezet. Komolyan mondom, mozgalmat fogok indítani a balzsamecetkrémért.
*Az aludttejnek kitett tej tetejéről szedtem le, de a tej még csak megsavanyodott.
Posted in Uncategorised

8 thoughts on “Nyári ebéd

  1. napmátka

    Csodálatos ez a kompozíciód!(Csak Neked árulom el itt nyilvánosan, hogy legutóbb sűrűbbre sikerült főzni a balzsamecetkrémet… de lehet, hogy a magamfajta gasztroblogger nem tud kétszer egyformát…:(

Leave a Reply

