Forró csokoládé bélelve

Délelőtt megint kisütött a nap, azt gondoltam, mit nekem hideg, kimegyek és bóklászom a kertben a fényképezőgéppel, hátha találok valami megörökítésre méltót. Naná, hogy nem vettem fel semmi plusz cuccot, viszont elég sokáig jártam-keltem, sikerült jól átfázni.
Nyilván kellett valamit csinálnom a helyzettel. Mi más következhetett volna ugye, mint egy forró csokoládé.

NARANCSOS FORRÓ CSOKOLÁDÉ

  • 300 ml tej
  • 2 tk kakaópor
  • 2 kocka étcsokoládé – 70%-os
  • 2 tk juharszirup
  • 1 ek narancslikőr
  • pár csík narancshéj
Egy kisebb lábosban odatettem melegedni a tejet, belekevertem a kakaóport, csomómentesre dolgoztam. Hozzáadtam az étcsokoládét és a juharszirupot, kevergetve majdnem forrásig hevítettem. Levettem a tűzről, belekevertem a likőrt és bögrébe öntöttem. A tetejére pár csík narancshéjat szórtam.
Remek kísérője volt a Dexter legújabb epizódjának.
Posted in Uncategorised

4 thoughts on “Forró csokoládé bélelve

  1. Makka

    Én nagyon szeretem ezeket!:) Vannak korszakaim, amikor nagyon sokat és sokfélét iszom, aztán jó ideig semmi. Persze, nyilván összefügg az időjárással is.:)

Leave a Reply

