Ami egy hómunkásnak feltétlenül jár

Jó, jó ez a tél, de mára igazán nem kívántam magamnak ezt a havat, de főleg a lapátolását. Csentem magamnak egy napot, és még véletlenül sem azt terveztem, hogy kint kotorásszam a havat. De azért persze olyan nagy baj nem volt az, hogy kimenjek a kertbe és sétafikáljak a hóban, fényképezgessek a hóhányást néha megszakítván. És ami egy szorgalmas hómunkásnak mindenképp jár, az nem lehet más, mint egy bögre forró csokoládé. Marsmallow-val. Direkt erre a célra vettem a múltkor kisméretűt.

FORRÓ CSOKOLÁDÉ MARSHMALLOW-VAL

  • 400 ml tej
  • 1 ek jó minőségű kakaópor
  • 1 tk nádcukor
  • 2 kocka fehércsokoládé
  • kevés vaníliapaszta
  • 1 marék marshmallow
Egy kisebb edényben odatettem melegedni a tejet. Egy bögrében a kakaót és a cukrot pár teáskanálnyi már langyos tejjel simára kevertem. A tejbe raktam a fehércsokit, hagytam felolvadni, és amikor a tej már megfelelően nagyon meleg volt, felhabosítottam a zizegős fajta habosítóval. Felöntöttem a simára kevert kakaót vele, elkevertem. Az egész tetejére raktam a marsmallow-t, majd kivittem a hóba kissé hűlni.
Posted in Uncategorised

9 thoughts on “Ami egy hómunkásnak feltétlenül jár

  1. napmátka

    Igen, lapátoltam. Tudod, így télen úgy megy a dolog, hogy ha akadna olyan reggel, amikor nem kell hajnalban felkelnem és szundizhatnék egy kicsit, akkor éjjel általában leesik a hó, hogy ne unatkozzak. (Ráadásul itt a társasházban ugyan négy lakás van, mégis nekünk kell az elsők között lenni a hólapátolásban, mert felül lakunk, s a lépcsőkről a havat ugye csak lefelé lehet…)De amikor kint vagyok, már egész jó, és nem is fázom.

Leave a Reply

