A nagy projekt

Szombaton A Nagy Projektet próbáltuk kidolgozni hárman, nem mondom, hogy ez maradéktalanul sikerült. Nem tudom, hogy jobb.
Én viszont meglehetősen kis projekttel készültem a vendégeskedésre – merthogy az volt. Rendkívül fantáziadúsan rántott csirkét készítettem, ettünk hozzá kovászos uborkát.
És Gabáhnál találtam egy jó kis sütit, amelyet kis változtatással megsütöttem. Mindkét vendégül látott Kati a sütievő népek közé tartozik szerencsére.

EPRES-CSOKOLÁDÉS TORTÁCSKÁK
125 g vaj
160 g cukor
1 tasak Bourbon vaníliás cukor
2 db tojás
11 g instant élesztő
250 g liszt
1 csipet vaníliás só
110 ml tejszín
125 g fehércsokoládé
125 g tejcsokoládé
32 szem eper

A puha vajat habosra vertem a cukorral és a vaníliás cukorral. Egyenként belekevertem a tojásokat, majd a tejszínt.
A lisztet elkevertem az élesztővel, a sóval és a finomra aprított csokoládékkal.
A két keveréket simára dolgoztam és muffinsütőbe adagoltam fagylaltos kanállal. Mindegyik tetejébe nyomtam 2-2 szem epret és a 180 °C-ra előmelegített sütőben sütöttem 35 percig.
Kiügyeskedtem a tortácskákat a formából és meg forrón megszórtam porcukorral.

3 thoughts on “A nagy projekt

  1. Gabah

    Remélem ízlett!Nekem kicsit túlcuppanósédescsokis volt (pedig a recept szerint, ha jól emlékszem, még jött volna rá valami csokisapka is) de ki nem dobtuk! 😉

  2. Makka

    Igen, nagyon. Mindenki azt mondta, hogy finom. Én nem kóstoltam, mert egyáltalán nem eszem semmilyen gabonás-lisztes dolgot. De hiszek nekik.:))

Leave a Reply

