>Az eső is jó valamire

>Például arra, hogy nem lehet napon aszalt paradicsomot csinálni. Pedig azt terveztem. Viszont lehet finom forró csokoládékat inni, olvasni sokat, mert hogy ki se érdemes dugni az orrom a házból.
Aztán lehet csinálni paradicsomlekvárt. Ha már leszedtem az aszaláshoz őket.

PARADICSOMLEKVÁR
800 g paradicsom – hámozás és kimagozás után mérve
400 g cukor
½ tk durvára tört zöldbors
½ citrom leve
¼ tk vaníliás só

A meghámozott és kimagozott paradicsomok húsát kis kockákra vágtam és egy lábosba tettem a többi hozzávalóval együtt. Felforraltam állandóan kevergetve, hogy a cukor elolvadjon, majd közepes hőmérsékleten lekvár sűrűségűre főztem. Ez 35 perig tartott. Ezután két 250 ml-es üvegbe töltöttem.
Rántott camambert-rel nagyon finom volt az a pár kiskanálnyi, ami már nem fért az üvegekbe.

Na, például erre is jó az eső, hogy ne lehessen, csak ilyen nyomi vakus képeket csinálni.

One thought on “>Az eső is jó valamire

Leave a Reply

