>Egyszerű kis húsgolyók

>Nincs locsifecsi, csak pusztán a recept.

FŰSZERES HÚSGOLYÓK
500 g darált pulykahús
1 db tojás
½ fej lilahagyma
1 gerezd fokhagyma
½ tk só
1 ek kapribogyó
8-10 bazsalikomlevél
¼ tk őrölt fahéj
1 csipet őrölt chili
1 csipet őrölt kömény
1 ek reszelt parmezán
2 ek Ziegler-féle sajtos morzsa

A kapribogyót, a bazslikomot, a lilahagymát és a fokhagymát nagyon finomra aprítottam. Majd egy tálban mindent összekevertem. A tálat folpackkal letakartam, majd ¾ órára a hűtőbe raktam, hogy jól összeérjenek az ízek.
Egy serpenyőben kevés felforrósított olívaolajon pirosra sütöttem a vizes kézzel formált nagyjából diónyi golyókat.
Egyszerű paradicsomsalátát – paradicsom kockákra vágva, só, bors, bazsalikom, olívaolaj – készítettem hozzá.

2 thoughts on “>Egyszerű kis húsgolyók

Leave a Reply

