>Hagyjuk most a címet

>Egy újabb darab a borított sütik sorozatból. A tésztában a fahéj és a narancsvirágvíz nagyon jót tesznek az ananásszal.

ANANÁSZOS SÜTEMÉNY
1 db ananász
1 csésze liszt
½ csésze teljes kiőrlésű tönkölyliszt
1 tk sütőpor
½ tk szódabikarbóna
½ tk fahéj
¼ tk vaníliás só
2 db tojás
1 csésze nádcukor
1 tasak Bourbon vaníliás cukor
⅓ csésze olaj
¾ csésze író
1½ ek narancsvirágvíz

A sütőt előmelegítettem 185 °C-ra.
Az ananászt meghámoztam a nagyon éles nyereménykésemmel, hosszában negyedeltem, kivágtam a kemény közepét, majd minden negyedet négy darabba vágtam.
Egy szögletes formába (22 x 22 cm) sütőpapírt tettem úgy, hogy az oldalára is jusson. Kikentem olajjal, majd rászórtam ¼ csésze cukrot és ráfektettem az ananászdarabokat.
A tésztához a liszteket elkevertem a sütőporral, a szódabikarbónával, a fahéjjal és a sóval.
A tojásokat habosra vertem a maradék cukorral és a vaníliás cukorral. Hozzáadtam az írót, a narancsvirágvizet és az olajat, simára kevertem.
Ehhez a tojásos keverékhez adtam a liszteset, csomómentesre dolgoztam és ráöntöttem az ananászra. Megütögettem a forma alját, hogy ne maradjanak benne légbuborékok.
Betettem a sütőbe és 55 percig sütöttem, míg a tésztába szúrt tű teljesen tisztán jött ki belőle.
Kivettem, hagytam hűlni a formában 20 percig, majd tálra borítottam és óvatosan lehúztam róla a sütőtpapírt.

Martha Stewart receptje alapján.

4 thoughts on “>Hagyjuk most a címet

  1. Makka

    >Dehogynem, nincs azzal semmi gond.:-) Viszont ezt még tegnap írtam és időzítettem, hogy ma jelenjen meg. Este meg már nagyon elegem volt mindenből a dugulás miatt főleg.:-)Ezzel együtt nekem ez a címadás folyton egy szerencsétlenkedés.

  2. Jade

    >Ez nagyon-nagyon guszta!Mar ketszer probalkoztam egy forditott ananasztortaval, eloszor azt hittem, elrontottam valamit, masodszor is ugyanolyan lett…De ezt ki fogom probalni!

Leave a Reply

